wtorek, 28 maja 2013

4. Anne Black.

Megans' Pov

Zadzwonił budzik.
 Niechętnie z czołgałam się z łóżka. Podeszłam do szafy przebierając w ciuchach. Wyjrzałam przez okno. Pogoda była fantastyczna. Słońce świecie, ptaki śpiewają, zero chmur, zero deszczu. Czy o czymś więcej można marzyć?
Postawiłam na czarne rurki z białą koszulą, na którą narzuciłam skórzaną kurtkę. Zbiegłam na dół po drodze wkładając buty. Na schodach zaliczyłam niezły upadek, ale szybko się pozbierałam. Dobrze, że chłopcy jeszcze spali. Nie chciałabym żeby widzieli mnie w tak żenującej sytuacji. Naśmiewali by się ze mnie z jakiś rok. Otworzyłam lodówkę, w której jak zawsze nie było nic pożywnego. Zdecydowałam się na jakiś batonik ponownie zerkając na zegarek. Kurwa! Znów spóźniona!
Wybiegłam z domu zatrzymując już odjeżdżający autobus. Jestem pewna, że kierowca widział, że biegnę od początku, ale nie chciał na mnie poczekać. Cham.
Zajęłam te samo miejsce co zawsze.
***
Już po chwili byłam przed szkołą. Wyszłam z autobusu i kierowałam się do wejścia. Miałam dziwne przeczucie, że ktoś mnie obserwuje. Paranoja-pomyślałam.
Spojrzałam na plan lekcji:
1.J.angielski
2.Chemia
3.Fizyka
4.Biologia
5.W-f
6.Matematyka
7. Geografia
Wzięłam głęboki wdech i wydech. Nie no zajebiście same najgorsze lekcje jednego dnia.
               ***
W końcu skończyła się matematyka. Musiałam już tylko wytrzymać geografię, której też nie znoszę. 
Wyszłam na korytarz kierując się do ławki, w której zazwyczaj siedziałam. Sama.
Wyjęłam swojego I Phona i sprawdziłam czy mam jakieś nieodebrane wiadomości/połączenia.
Nagle przede mną stanęła jakaś osoba. Podniosłam głowę i ujrzałam Anne we własnej osobie.
Polubiłam ją, ale czy ona się nie domyśliła, że jestem na nią wkurwiona po ostatniej akcji.
-Po co tu przylazłaś?-powiedziałam przerywając ciszę. Jednak zrobiłam to zbyt brutalnie.
-Megan, przyszłam Cię przeprosić. Nie chciałam się tak wtedy zachować, ale zrozum też i mnie.
-Nie moja wina, że wierzysz w jakieś plotki rozgłaszane przez te puste laski ze szkoły.
-Czyli twój brat to nie kryminalista?
-Zamknij się najlepiej Anne! Mówisz takie rzeczy, że mi się tego nie chce słuchać.
-Dobra dobra-podniosła ręce w obronnym geście-tylko się pytam. Jeszcze raz Cię przepraszam. Wybaczysz mi?
-Masz szczęście, że jestem taka dobroduszna.-obie się zaśmiałyśmy po czym zadzwonił dzwonek na lekcje.
Razem z Anne teraz miałyśmy geografię więc usiedliśmy razem w ławce.
Większość lekcji przegadałyśmy, a resztę byłyśmy uciszane przez nauczyciela.
My buntowniczki.
Szczerze? Nie wiem dlaczego jej wybaczyłam. Może dlatego, że coraz bardziej doskwiera mi brak towarzystwa, a z nią mi się świetnie gada. Jest tak samo pierdolnięta jak ja. Jedyne co nas różni to to, że nie ma brata gangstera.
Anne miała swój samochód i prawo jazdy więc po lekcjach odwiozła mnie do domu. Byłam jej wdzięczna bo nie miałam najmniejszej ochoty na spacer.
Po chwili byliśmy już na miejscu.
-Może wejdziesz?-powiedziałam wiedząc, że i tak się nie zgodzi. Nadal bała się spotkania z Max'em. Byłam tylko ciekawa jaką wymówkę wymyśli.
-Chciałabym, ale wiesz moja babcia leży w szpitalu i muszę do nie jechać.
-Oooo tak mi przykro. To ty leć do babci już Cię nie zatrzymuję. Papa.-udałam, że jej uwierzyłam.
-Do jutra. Przyjadę po ciebie.-powiedziała i już po chwili zniknęła mi z oczu.
A miałam już jej powiedzieć żeby się nie fatygowała.
Jak zawsze pierwszym co zobaczyłam to chłopców leżących na kanapie. Lenie.
Najwidoczniej nie mają żadnych interesów. Cieszyć się czy płakać?
-Cześć leni...chłopcy.
-Cześć kujo...Megan.-zaśmieliśmy się.
-Kto Cię dziś odwiózł do domu?- zapytał zaciekawiony Max.
-Znajoma. Nazywa się Anne Black.
-Cieszę się, że w końcu znalazłaś sobie przyjaciółkę.
-Ja też.-popatrzyłam na Tom'a- ani mi się waż jej sprawdzać.
-No dobra.-zrobił smutną miną na co wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem. Wiedziałam w czym Tom się specjalizował więc lepiej było dmuchać na zimno. Nie chciałam żeby sprawdzał mi przyjaciółkę.

Justin's Pov

Zastanawiałem się nad dalszą strategią. Jak tu wykorzystać tą sukę do swoich celów.
Będzie takim moim małym bonusem. Najpierw zabiję ją na oczach Max'a żeby widział jej śmierć, a później do nie dołączy.
Kto zadziera z Bieber'em ginie. Nie ma żadnego wyjątku. Może i nie mam serca, ale mam to głęboko w dupie. Żebym się martwił o przypadkowych ludzi to nikogo bym nie zabił. I co bym wtedy robił? Jak bym pracował?
Codziennie nurtują mnie te pytania. Jednak lubię swoją pracę.
Rozmyślenia przerwał mi Mike, który najwidoczniej wykonał już swoją robotę.
-Masz to o co Cię prosiłem?
-Jasne stary za kogo ty mnie masz.-wręczył mi dużą kopertę.
W środku była masa zdjęć jakiejś dziewczyny. Jak przeczytałem na jej świadectwie "Megan Collins" siostra mojego wroga, a córka mordercy mojego ojca.
-Niezła laska co?- poklepał mnie po plecach Mike.
-Nie jest zła, ale i tak zostanie zabita.
Wyjąłem na stół całą zawartość koperty. Było tam wszystko. Najwidoczniej Mike włamał się do szkolnej bazy danych. Okazało się, że jest uczennicą ostatniej klasy Millenium High School.
Według jej ocen nie jest najlepszą uczennicą. Na jednym z jej dokumentów pisze, że jej rodzice zmarli. Więc urywają ten fakt, że ich ojciec jest w więzieniu. 
-To jaki mamy plan?
-Wiem! Jeden z nas zapiszę się do tej szkoły i do jej klasy. Będzie miał na nią oko. Jak zyska jej zaufanie to wywieziemy ją gdzieś i upewnimy się żeby i Max tam był. Wtedy zabijemy obojga.
-Ale kto..?
-A kto jest chętny?-nikt się nie odezwał.
-Słuchaj Justin chyba wszyscy wiemy, że jesteś tu najmłodszy i tylko tobie udało by się sprawiać wrażenie ucznia.
-Kurwa. Sam władowałem się w takie bagno!?-jęknąłem.
-Nie musisz tego robić.-powiedział Beau.
Ja pierdole. Ja Justin Drew Bieber mam zadawać się z jakimiś chujami, którzy nawet nie odważyliby się mnie zaczepić na ulicy.
Ich pierwszą reakcją będzie na pewno"Ile razy on nie zdał?"
"Na pewno był w więzieniu." " Myślicie, że kogoś zabił".
Nie musiałem chodzić do szkoły od 15 roku życia.
Szczerze to ostatnie o czym marzę to chodzenie do tego pieprzonego liceum, ale czego się nie robi dla swojej ofiary....?
-Zrobię to, ale będą ginąć w męczarniach.
                                                       --------------------------------
 @AskTheSmile
czytam=komentuje

71 komentarzy:

  1. Aaaaa! jestem piersza?! *.*
    Zajebisty rozdzialik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie moge doczekać się nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooJezu, świetny, juz nie moge sie doczekac, az sie spotkaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. omn omn omn, świetne!

    Zapraszam -> http://not-every-day-was-our-day.blogspot.com/ <-

    OdpowiedzUsuń
  5. Informuj mnie @Styllesowa
    Omfghivcb zajebiszczy rozdział kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Czekam nn.<3 @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny rozdział !!! Już nie mogę się doczekać następnego :)xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuwa, zajebiste już nie mogę doczekać się kolejnego <333 @Japitole_To1D

    OdpowiedzUsuń
  9. dsjinbvksdbvdsvbdn !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest mega ! uwielbiam to :*
    @nMilenkaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłam oderwać oczu! czekam na następny :) @02IanJoseph

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny!! Ale nadal czekam na "ich" spotkanie :D

    @ameneris.

    OdpowiedzUsuń
  13. awwwwww... Justin jest cholernym sukinsynem <3333 @smilelovejustin

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny *_*
    @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnee, ale juz się domyślam co będzie później XD heh @SharpSeex

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezus Maria, ale akcja, lolz
    Ciekawe kiedy dojdzie do Jusa, że Megan jest świetna i się w niej zakocha, ale to nie ja to piszę.
    Twój styl pisania jest boski i mam nadzieję, że masz wieelki zapas weny na następne rozdziały.
    Pozdrawiam i czekam na następny, @OfficialNatasza

    OdpowiedzUsuń
  18. awww....to jest dnzduixhnfcbmk <3333

    OdpowiedzUsuń
  19. zakocha...hahahha28 maja 2013 11:00

    Djakeifncnansjxbsjxjcndjbxxxjsjehf

    OdpowiedzUsuń
  20. AAaaaaaa kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. sdfghjkl
    czekam na kolejny rozdział
    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
  22. uuuuuuuuuu będzie ciekawie! *_____* hehe czekam @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  23. Justin Drew Bieber, gangster od 15 roku życia w szkole.
    Hahahahahahaha xD.
    Ale będzie się działo. o.O
    Czekam na nexta. ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurwa to jest boskie ! kobieto kocham cię ♥ _ihateanyone

    OdpowiedzUsuń
  25. OOOOOOOOO ZGON !!! Kocham,Kocham ! < 3 Nie mogę się doczekać kolejnego ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nonononononon ;3. Faaaza <3. Jestem ciekawa co będzie dalej. MA DZISIAJ KTOŚ URODZINY?! NO WIĘC WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Ja również mam dzisiaj urodziny ;p.
    Czekam na następny rozdział jak coś to informuj! <3
    @Smiiile6

    OdpowiedzUsuń
  27. ooooooo w piczkę ale zajebiste ! umieram ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo super no nieźle się porobiło:)
    kocham twojego bloga*.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam *-* ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetneee, kocham

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :D
    Czekam niecierpliwie na nexta ;)
    @GLBENMX

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej dodaj juz nastepny ! nie moge sie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. hehe boooskie ;D biedny Justin.. xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Coz powiem krotko bossski :D

    OdpowiedzUsuń
  35. aww świetne <33 dawaj następny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu mega zajebisty *_* nie moge sie doczekac nastepnego<3 mam nadzieje ze akcja dopiero sie rozreca:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. omnomnom,rewelacyjne! niemogę doczekać się następnego rozdziału <3
    @kejti34

    OdpowiedzUsuń
  38. Zajebisty to mało powiedziane!
    Aż brak słów!
    Czekam na kolejny :D
    Kocham ten blog!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nareszcie znalazłam czas na przeczytanie tego, awwwwwww ! *_* to jest takie cudowne ,kocham too.. *o* @Beliebereveerrr ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietny! Juz czekam na nn!! ;) @Mychoiceleks

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny rozdział! Czekam na next i życzę dalszej weny :)
    @heartforbiess

    OdpowiedzUsuń
  42. Matko już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału*____*

    OdpowiedzUsuń
  43. Superrr ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  44. to jest genialne!
    @LouCarrots97

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejejejejejejejjejeje *_____________* świetne!
    Z resztą tak jak zawsze xD uwielbiam to opowiadanie
    @_Lets_go_crazy_

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest naprawde świetnie! 4 rozdział a ja już czekam na więcej! Megan nie domyśli się kim jest Justin? O.o
    Dobra dobra, napewno to się wyjaśni ;)
    Czekam naa next z niecierpliwością!
    @NatkaZebrowska

    OdpowiedzUsuń
  47. Boski misiuuuuuuu:* czejamy na nn...!;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zarąbisty...czekam na następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. cudooo*_* czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zaje*iste czekam na kolejny :)
    ~ @luvmylolly_

    OdpowiedzUsuń
  51. zajebiste nie mogę doczekać się nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny *.* Nie mogę doczekać się nexta ,informuj mnie o nowych rodziałach @kiniulka123

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne! Czekam na nn. Bedziesz informowac mnie na tt? @Harreh_x

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest świetne!. Kocham Cię <3
    CZEKAM NA NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  55. strasznie mi się podoba *.* na pewno będę czytać każdy rozdział i już nie mogę się doczekać poznania Jusa i Megan xd do następnego, weny życzę! xx

    OdpowiedzUsuń
  56. MEGA *__* Informuj mnie o nowym na tt ok ? @BieberKicia

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny! *o*
    Czekam na kolejny <3

    @OnlyAngelOfDark

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietny moglabys mnie informowac.?!! @Lous_Tomlnsonn<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  59. vdjskhvfgj świetne opowiadanie*.*

    OdpowiedzUsuń
  60. zakochałam się w tym opowiadaniu !

    @ilyjustin_xx ❤

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochammmmm <3 @slitMAdziK

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne ;3 - @Swaggy_x33

    OdpowiedzUsuń
  63. justin's pov aka jdsnfjsdkfnjksnkjn

    @siemabieber

    OdpowiedzUsuń