środa, 22 maja 2013

2. "To dopiero początek".

Max's Pov

-Bieber, Bieber. Ten sam naiwny co przed laty. Myślałem, że znudziło Ci się planowanie mojego morderstwa.
-Skończę jak już będziesz martwy.
-Więc nadal Ci nie przeszło? Wciąż obwiniasz mojego ojca o śmierć twojego?! Jesteś popierdolony.
-Ciekawe czy jak już będziesz leżeć na ziemi błagając o oszczędzenie to nadal będziesz myśleć, że jestem popierdolony.
-Wyobrażasz sobie coś co nigdy nie nastąpi.-niczego nie świadomy zacisnąłem pięści. Byłem gotowy by go zniszczyć.
-Jesteś bardzo odważny. Ciekawe czy twoja siostra też taka jest.-zaśmiał się szyderczo.
-Od mojej siostry to ty się odpierdol idioto! - wymierzyłem pierwszy cios w jego szczękę. Już po chwili uderzył swoją pięścią w mój nos, z którego błyskawicznie zaczęła spływać krew.
Czas skończyć tą bezsensowną zabawę. Żelaznym uściskiem chwyciłem jego szyję dzięki czemu był nie zdolny do obrony.  Z całej siły przypierdoliłem mu kolanem w brzuch.
Przycisnął rękami uderzone miejsce i powoli zsunął się na ziemię. Nie miałem litości. Nie po tym jak wspomniał o Megan. Nie mogłem ryzykować, że daruję mu życie, a następnego dnia zobaczę siostrę martwą.
Obiecałem ojcu, że zrobię wszystko by była bezpieczna i mam zamiar dotrzymać danego słowa.
Nim się obejrzałem do bójki wkroczyli chłopcy. Wszyscy wzajemnie zaczęli okładać się pięściami. Jednak Justina zostawili tylko dla mnie. Wiedzieli, że mamy wspólną przeszłość, do której nie mam zamiary już nigdy wracać.
Patrzyłem na niego z góry gdyż ten nadal leżał na ziemi. Nie sądziłem, że zdołam go tak szybko pokonać. Moje podejrzenia zdały się być trafne. Zanim zdążyłem się obejrzeć stał już na nogach. Zdawał się być w ogóle nie poobijany mimo moich silnych ciosów. 
Na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Jego ręka zwinnym ruchem powędrowała pod skórzaną kurtkę ukazując pistolet. Wymierzył go we mnie. Czułem, że to już koniec. Kompletnie zapomniałem o mojej obstawie.
Tom i Andrew w mgnieniu oka pojawili się za jego plecami. Wystrzelili jeden nabój w niebo żeby reszta gangu zebrała się u mojego boku. Wszyscy przerwali okładanie się pięściami i przyłączyli się do mnie zostawiając zwijających się z bólu wrogów. 
-I tak Cię zabiję, ale zanim to zrobię to chcę wiedzieć jeszcze jedno. Naprawdę myślałeś, że z nami wygrasz?-szeroko się uśmiechnąłem.
-To jeszcze nie koniec. To dopiero początek Collins.
Wymierzyłem broń w jego głowę szykując się już do strzału.
-Zgnij w piekle.
Miałem już strzelać kiedy powstrzymał mnie Jacob.
-Co kurwa ?
-Słuchaj....
Na chwilę zamilkłem. Długo nie musiałem czekać by usłyszeć syreny zbliżających się radiowozów.
Musieli usłyszeć strzał z pistoletu Tom'a.
-Kurwa gliny tu jadą. Zmywamy się chłopcy. A z tobą to się jeszcze policzę Bieber.
Po chwili siedzieliśmy już w samochodzie. Wsadziliśmy broń do bagażnika i z piskiem opon ruszyliśmy w stronę domu.
Tak samo uczynił Justin ze swoim "gangiem". Nikt z nas nie chciał ryzykować. Jakbym go tam zastrzelił, poszedł bym siedzieć. Muszę go zabić, ale do pierdla nie pójdę. Nie podzielę losu ojca.

Megan's Pov

Zanim wróciłam do klasy zdążył zadzwonić dzwonek. Całę szczęście bo nie miałam zamiaru spędzić ani chwili dłużej z tą jebaną suką. Przez nią muszę zostać po lekcjach i marnować swój cenny czas w tej budzie.
Ciekawe co tam u Max'a i u chłopców. Może i jestem nad opiekuńcza, ale cholernie się o nich martwię.
***
Nareszcie skończyła się ostatnia lekcja. Nie mam z czego się cieszyć jeszcze jedna godzina kozy. 
-Panno Collins mogłaby pani zdjąć i zwinąć mapę?-zapytał pan Fox kiedy miałam już wyjść z klasy.
-Ale dlaczego ja?!-powiedziałam z wyczuwalnym w głosie bulwersem.
-Ponieważ słyszałem, że zostaje panna po lekcjach i jak pani widzi to została ostatnia w klasie.Więc jak nie ty to kto?
-No nie wiem może pan?
-Dość gadania. Zajmiesz się tym czy nie?
-Dobra niech już panu będzie.-wywróciłam oczami. Na twarzy Fox'a było widać satysfakcję.
-Dziękuję. Do widzenia.-powiedział i wyszedł z klasy zamykając za sobą drzwi, które po chwili znów się otworzyły.
Stanęła w nich zgrabna i wysoka blondynka. Była szeroko uśmiechnięta, aż buchało od niej pozytywizmem. 
Usiadła w jednej z ławek uważnie mi się przypatrując.
-Masz jakiś problem?-odwróciłam się i spojrzałam jej prosto w oczy. Najwidoczniej powiedziałam to za bardzo złośliwie gdyż dziewczyna szybko odwróciła wzrok.
-Wszystko w porządku przyszłam ponieważ zostaję dziś po lekcjach a, że zobaczyłam, że klasa jest otwarta to weszłam. Myślałam, że można.
-Można. Siedź. Nie musisz wychodzić.
-Dzięki. Może Ci pomóc?-wskazała na mapę.
-Poradzę sobie.-powiedziałam i zgrabnym ruchem zwinęłam mapę żeby po chwili wsadzić ją na jej miejsce.
-Ty też zostajesz po lekcjach?
-Niestety tak.
Zajęłam miejsce obok nowo poznanej dziewczyny. Obie czekałyśmy, aż jakiś nauczyciel, który dziś miał się zajmować "trudną młodzieżą" zaszczyci nas swoją obecnością.
-To za co tutaj jesteś?-zapytałam.
-Przykleiłam Smith do krzesła super mocnym klejem, który zamiast przykleić jej spodnie do krzesła to przykleił jej dupę do spodni. Jest właśnie w szpitalu na operacji.
-Żartujesz co nie?-z trudem powstrzymywałam śmiech.
-Nie, nie żartuje.
-Hahahahahahahahahahahaha-wybuchłam-jesteś świetna hahahahaha już Cię lubię.
-Haha. A ty za co siedzisz?
-Życzyłam jej śmierci na lekcji.
-To obie nie należymy do jej fanek. Obie tu jesteśmy z powodu tej suki.-powiedziała oschle.
-Gdybym mogła to bym jej..-przerwał mi wchodzący do klasy pedagog.
Wprawdzie ulżyło mi, że to on będzie się nami opiekował w kozie. Zawsze mogło być gorzej.
Dobrze, że mam z głowy Smith na najbliższy tydzień. Mam nadzieję, że tak szybko jej nie odczepią tych spodni.
 ***
Pedagog mówił coś o tym, że poszczególne nasze zachowania są skutkiem buntu i takie tam pierdoły.
Oprócz mnie i Anne w kozie było jeszcze kilkoro uczniów. Inni nie mieli odwagi ze mną rozmawiać. Zdziwiłam się jak pierwszy raz do mnie zagadała. Nie sądziłam, że ktokolwiek jest do tego zdolny.
Po chwili dobiegła 16:00, a my mogliśmy już opuścić szkołę. Odetchnęłam i ruszyłam do drzwi, a razem ze mną Anne. 
-Przepraszam, ale się nie przedstawiłam. Jestem Anne Black, a ty ?-zapytała popijając wodę.
-Megan Collins.-po tych słowach zakrztusiła się napojem.
O co jej chodziło? No tak jestem Collins! Siostra tego Max'a Collinsa -kryminalisty. To robi się z czasem uciążliwe, że nie posiadam właściwie żadnego towarzystwa.
-Coś nie tak?
-Nie, wszystko w porządku, ale zapomniałam, że mam coś do załatwienia. Muszę lecieć do zobaczenia-uśmiechnęła się słabo i szybko pobiegła w przeciwną stronę.
Nie kryłam zażenowania.
Nie myśląc o tym jak mój brat marnuje mi życie ruszyłam pieszo w stronę domu, mając nadzieję, że spotkam w nich resztę domowników ŻYWYCH.
------------------
@AskTheSmile
 czytam=komentuje

77 komentarzy:

  1. Wow! Ale to zajebiste! Jestem pod mega wrażeniem : )
    Możesz informować mnie na TT o NN? Mój Twitter @IgrzyskaSmierci

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestę trzecię. Spoko.
    BOŻE JDFHJFDHDSHSJKFD <3 PISZ DALEJ C: @VIRGINIARAUHL

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny rozdział asdfghj
    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział fnknvjdfhjrdfhoijk <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaa! Kurde kocham to. <3 to jest genialne i w ogóle cały czas odświeżam Twojego bloga żeby zobaczyć czy jest już nowy rozdział choć i tak mnie informujesz. xD haha <3 pozdrawiam @justiin_biebr i zapraszam na tłumaczenie z serii JB Fanfiction http://tlumaczenie-light-me-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. <3<3<3 SWIETNY !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za-je-bi-sty <3 Ta Anne zachowała się jak suka, ale myślę, że będzie jej tutaj więcej. Czekam nn rozdział i nie moge sie go doczekać. xox @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział :D czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  9. hah świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, fajne *O* Czekam na kolejny :D @SharpSeex

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuu, to było doobree ! *_* warto było odłożyć geografię by to przeczytać XD. @Beliebereveerrr <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej :D świetny rozdział! Szkoda tylko, że taki krótki :c
    Kocham jak piszesz ♥
    @_Lets_go_crazy_

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujący . Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bardzo fajne ! ! Czekam na nastepna ! !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ,czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedzie niespodzianka dla niej bo zyja, ale pobici na kwasne jablka xD
    Czekam na nowy :D
    @dreamjariana

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zawiodłam się..Zajebista kontynuacja..mówię Ci to będzie hicior :) oby tak dalej :)dialogi są świetne..a z tej akcji z tą nauczycielką tak się śmiałam, że się popłakałam..MASZ TALENT! czekam na kolejne rozdziały.. @TheRealMe212

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham <3 @Hagridowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty rozdział dalej mnie informuj ;) @Styllesowa czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny :3 uwielbiam ten blog <3 + dodaje do obserwowanych :) @Muuertoo

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham xx @LuckyOneForMe z tej strony xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny! *o*
    Nie mogę się doczekać następnego ♥

    @OnlyAngelOfDark

    OdpowiedzUsuń
  23. to jest genialne! dopiero zaczynasz, ale ja już uwielbiam twojego bloga:)
    @LouCarrots97

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować ten numer z klejem na mojej babie od geografii. ;]
    Haha bardzo fajnie toczy się ta historia. Już ją kocham.
    @yes_its_just_me

    OdpowiedzUsuń
  25. mimo że dopiero zaczynasz to zakochałam się w tym blogu. Będę tu zaglądała :) życzę dalszej weny ;d Opowiadanie meeeeeeeeeega asdfghjk @BakaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ;) @diamondseconds

    OdpowiedzUsuń
  27. już uzależniłam się od twojego bloga . czekam na następny rozdział ;33 @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny rozdział, czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ! Czekam na następny ♥ - @stylesowaxd

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rozdział! Czekam NN
    @GLBENMX

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jebie .. zajebiste ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. OEJJJJJJJJ. Zajebiste to. <333
    @VILUXURY
    Mogłabyś dodać tutaj zakładkę ' obserwujący '?
    Mogłabym cię bez problemu obserwować na bloggerze :33

    OdpowiedzUsuń
  33. zapowiada się ciekawie, czekam na następne!!

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jebie ale kryminał xd *.* kiedy dalsza część? ;3 jeśli możesz to informuj mnie o następnych - @JesteNiallere

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochana... haha... joke...24 maja 2013 10:03

    Je jebie to jest kurewsko dobre... zajebiste...

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurwa to jest zajebiste *.* czekam na kolejny. Możesz mnie informować? @eirin_ns56 ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, no naprawdę niesamowite ! O.o
    Czekam na nn i proszę o informowanie mnie: @Dark_Side_69

    =.=

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam na następny rozdział ! ❤

    ilyJustin_xx

    OdpowiedzUsuń
  39. o boże boże Bożenko :d świetny :* możesz mnie informować ? @nMilenkaa

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham ♥
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetny !!! Kiedy dodasz następny? :)xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Ąmazing ! *__* Chce już następny !

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowicie boski <3333 Jejuu mam nadzieje, ze jednak zmądrzeje dziewczyna :/ Zcekam na nastepny rozdział!!!!! *^*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny rozdział.
    Czekam na kolejny.

    @imuglyandfuck

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny rozdzial. Czekam na nastepny <333

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny, genialny, kocham, czekam < 3 @LadyMalikkk <- mój twitter x

    OdpowiedzUsuń
  47. Zajebiste *,* @JustMe_9494

    OdpowiedzUsuń
  48. zajebisty <3
    zapraszam na mojego bloga i do komentowania ;))


    http://loretxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. No,no całkiem dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Zajebiste ;))))))) będziesz mnie informować o nowych rozdziałach?
    Mój tt @_perfectway :-D

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnee czekam na na nastepnyy <3

    OdpowiedzUsuń
  52. genialne! Jesteś niesamowita! <3
    zapraszam do mnie http://dusza-pragnaca-pomsty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawde się fajnie zapowiada, sama nie mogę ocenić tego skoro akcja nie jest tak dobrze rozwinięta. Napewno dodaje tego bloga do zakładek i będę na niego zaglądała codziennie. Nie przestawaj pisać. ♥
    ~ @NatkaZebrowska

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się <3 będę czytała

    @lokittyme

    OdpowiedzUsuń
  55. Boskie ! < 3
    @Jola_Offical

    OdpowiedzUsuń
  56. Hahahahahaha. Przykleiła jej spodnie do dupy :D Chętnie zrobiłabym to mojej babce od chemii :D
    Czekam na 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Mało się jarammmm tym opowiadaniem,na serio świetnie się zaczął mega dobry rozdział:) pięknie:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  58. Obiecałam, że skomentuję w sobotę, to komentuję :) Świetny blog! Masz talent do pisania. To z tymi spodniami było super! Nie wiem co napisać więc się tylko podpiszę : @Angel_my_baby_6

    OdpowiedzUsuń
  59. możesz informować mnie o NN?
    https://twitter.com/BelieberKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  60. Zajebisty <33 czekam na nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG ale akcja! super:) @02IanJoseph othernothing.blogspot.com/2013/05/prolog.html#comment-form … zapraszam na prolog mojego opowiadania:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kochammmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnee! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Meeeeega! Hmmm nie ukrywam ze jestem cholernie ciekawa dlazego Anne tak zareagowala.... coz moze kiedys sie dowiem;)jesteś boooskaa- kocham twojego bloga kocham twoj styl pisania kocham ciebie:*** czytamy dalej whoopwhoop;) @dianee2805

    OdpowiedzUsuń