sobota, 25 maja 2013

3. Zemsta.

Max's Pov

  Na szczęście policja nie złapała naszego śladu. Megan chyba by nie przeżyła tego, że jej cała rodzina siedzi w pierdlu. Wróciliśmy do domu bez żadnych trwałych uszkodzeń. Od razu zmyłem z twarzy krew. Na szczęście ten cham nie złamał mi nosa. Ten ich cały gang to porażka.
 Są tacy pojebani. Myśleli, że mogą nas unicestwić. Jedyne co mogą to czyścić nam buty.
Jednak z Bieber'em w pewnym sensie łączy mnie przeszłość. Kieruje się zemstą. Chce pomścić swojego ojca. Tak łatwo nie odpuści. 
Pewnie zastanawiacie się za co chce się mścić? A więc tak....
Ojciec Biebera-Tom zabił moją matkę, ale to nie koniec. Tak naprawdę to wszystko nie zakończyło się ucieczką Tom'a Biebera i wsadzeniem do pierdla mojego ojca "za nic". To jest jedynie kit, który udało mi się wcisnąć Megan. Nie chciałem żeby znała prawdę i nadal tego nie chcę ponieważ rzeczywistość jest o wiele gorsza.
Prawda jest taka, że ojciec nie dał mu uciec. Zabrał od niego broń i bez skrupułów przykładając mu do głowy pistolet wymierzył 5 strzałów. Zanim się obejrzał on już nie żył. Jednak nie zdążył uciec gdyż policja już otoczyła magazyny.
Moja siostra by się załamała jakby dowiedziała się, że jej własny ojciec siedzi za morderstwo.
Gdybym powiedział jej to od razu...Co ja pieprze? Ona była dzieckiem! Była nic nie świadomym bachorem! Jednego dnia straciła oboje rodziców. Dobrze, że chociaż ma mnie i zawsze może na mnie liczyć.
-Wszystko dobrze stary?-podszedł do mnie Jacob.
-A co miałoby się stać?
-Nie zabiliśmy go. Nam nic nie zrobi, ale co jeśli...-nie musiał kończyć doskonale wiedziałem o co mu chodzi.
-Nie odważy się! Jak tylko ją tknie to zajebie go na śmierć! Jakieś tam posrane Devano nie ma prawa się nawet do niej zbliżać!- nie wytrzymałem wstałem i z całej siły uderzyłem pięścią w ścianę.
-Spokój Max! Opanuj się. Za chwilę do domu powinna wrócić Megan chyba nie chcesz żeby zobaczyła cie w takim stanie.- kurwa on zawsze wiedział co powiedzieć żeby mnie uspokoić.- Nie masz o co się martwić.  Bieber i ten jego cały gang Devano nie ma z nami szans. Jesteśmy Nixon do cholery czy nie?!
-Już się opanowuje. W końcu nikt nigdy nas nie pokonał. Myślisz, że powinienem powiedzieć o wszystkim Megan? Może by na siebie uważała.
-Myślę, że nie powinieneś jej nic mówić. Po co niepotrzebnie ją denerwować? Ale zrobisz jak zechcesz.
-Racja. Nic jej nie powiem.

Megan's Pov

Szłam do domu myśląc nad tym dlaczego to ja mam takie pojebane życie. Nie mam przyjaciół. Mam tylko brata i cały gang starszych ode mnie mężczyzn, na których zawsze mogę polegać. Może to jest właśnie przyjaźń? 
Trochę szkoda, że Anne wystraszyła się tego kim jestem, a raczej tego kim jest mój brat. 
Swoim zachowaniem zdecydowanie zepsuła mi cały dzień, który i tak już był do dupy.
Jak to mówią dzień pełen wrażeń. Jeszcze by tu tylko brakowało jakiegoś psychopaty goniącego mnie z siekierą całą drogę do domu.
W końcu było widać już mój dom. Przyśpieszyłam tępo by jak najszybciej znaleźć się w swoim pokoju i w końcu odpocząć.
 Kiedy weszłam na kanapie ujrzałam Max'a z Tom'em. Gdy tylko zorientowali się, że wróciłam przerwali rozmowę. Dziwnie się czułam. Wiedziałam, że coś przede mną ukrywali, ale uznałam, że nie będę upierdliwa i nie będę ich o to wypytywała.
-Cześć chłopcy. Jak minął wam dzień?-spytałam wiedząc, że i tak mnie okłamią.
-Nic takiego. Siedzieliśmy cały dzień w domu.-odpowiedział mi Max.
-Aha. Rozumiem.
-A co tam w szkole? Dlaczego musiałaś zostać po lekcjach?
-Było beznadziejnie. Ta kurwa z religii życzyła śmierci ludziom, którzy siedzą w więzieniu. Nie wytrzymałam od razu pomyślałam o niewinnym ojcu za kratami i wygarnęłam jej wszystko co o niej myślę.
Max poklepał miejsce na kanapie obok niego dając mi znak żebym usiadła. Po chwili zajęłam miejsce koło niego, a on objął mnie ramieniem. Coś było nie tak.
-Max? Wszystko w porządku? Jesteś jakiś nie obecny.
-Tak wszystko dobrze. Tylko zdenerwowałem się na tą sukę. 
-Zająć się nią?-wtrącił się Jacob rozluźniając atmosferę.
-Haha. Dziękuję, ale już ktoś się nią "zajął".-mimowolnie się zaśmiałam.-Jestem taka zmęczona. Chyba pójdę się położyć.
-Tylko odrób lekcje!-krzyknął Max po czy wszyscy się zaśmieliśmy.
-Jasne braciszku.- odpowiedziałam i szybko pobiegłam na górę do swojego pokoju.
Mam odrobić lekcje? Dobry żart.
Po co marnować czas na naukę jak można się położyć i zasnąć.

Justin's Pov

 Wróciliśmy do domu. Niestety nie byliśmy tak zadowoleni jakbyśmy tego chcieli. Max przez te lata się zmienił i dorósł. Przez to jeszcze ciężej będzie mi go pokonać. Nie poddam się zabiję go za wszelką cenę. Pomszczę ojca.
Nasi ojcowie byli wrogami i my nimi jesteśmy. Taka tradycja. Chyba nic tego nie zmieni.
Tylko jak go podejść? Jak sprawić, że będzie cierpiał tak samo jak ja cierpiałem kiedy został odebrany mi ojciec. Byłem sam. Nie miałem już nikogo. Wtedy zacząłem sprzedawać narkotyki. Po pewnym czasie sam się od tego gówna uzależniłem, ale wtedy poznałem chłopców.
Uwolnili mnie od marihuany raz na zawszę. Zawdzięczam im wszystko. Nawet życie.
Po pewnym czasie stałem się ich przywódcą. Teraz to mnie się słuchają. 
Zastępują moją rodzinę, której nie mam przez Collinsa.
-Nad czym się zastanawiasz?-powiedział nagle Beau. Reszta siedziała i się tylko przyglądała.
-Jak by wpierdolić do grobu tego chuja. Musi wiedzieć, że to my Devano jesteśmy najlepsi.
-Czuję Bieber, że tu nie chodzi tylko o rywalizację. Czy jest coś o czym nam nie mówisz?
-Nie. Nic nie ukrywam.
-Nas nie oszukasz. Mów! Nie zachowuj się jak laska z okresem.
-Odpierdol się lepiej Beau chyba, że chcesz być następny po Max'ie.
-Spokojnie. Powiedz nam tylko o co chodzi. Musimy to wiedzieć chcąc móc lepiej obić mu ryj.
-Zabijając go pomszczę ojca.-mruknąłem, a ich spojrzenia skupiły się na mojej osobie.
-Ojca..?
-Tak kurwa ojca. Myślałeś, że urodziłem się na ulicy jakoś tak sam z siebie. Ma...miałem ojca.
Został zamordowany przez ojca tego skurwysyna. 
-Nie wiedzieliśmy...
-Wiem to! 
-To gdzie jest jego..-nie dałem mu dokończyć.
-Siedzi w pierdlu. Normalnie bym zabił go, ale jak on zginie za kratami to muszę zabić jego syna. 
Jak będziemy mieli szanse go zabić to możliwe, że to będzie jedyna i kolejnej nie dostaniemy.
Plan musi być nie zawodny. Już wiem!
-I co wymyśliłeś już coś?
-Tak... Czy on przypadkiem nie ma siostry?-uniosłem lekko kąciki swoich ust.
-Co masz zamiar zrobić?
-Mike, masz dowiedzieć się o niej wszystkiego. Zaczynając od imienia, a kończąc na tym jakiego ma koloru stanik. Zrozumiano?-popatrzyłem na chłopaka który znacząco pokiwał głową.
-Mam ją obserwować?
-Masz mieć na nią oko 24 godziny na dobę. Najlepiej jakbyś włamał się do bazy danych. Później pomyślimy co dalej.
-------------------------
@AskTheSmile
czytam=komentuje



64 komentarze:

  1. IJSWDIANJKUDHN! *___*
    TAK JAK JUŻ PISAŁAM NA TT KOOOCHAM !
    @IgrzyskaSmierci

    OdpowiedzUsuń
  2. asdfghj zaczyna się robić ciekawie :)
    czekam na kolejny rozdzial ;)

    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna robić się ciekawie, czekam na następny i super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jdgshjdasbndsjbdsjhbdshjs ja chce następny juz jutro !

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww, to jest coś! *___* to jest takie.. kldjksfjsdkfsadasd <333
    co do nagłówka to mam przyjaciółke która zna się trochę na tym, jak coś to napisz do mnie na tt :D to znowu jaa @Beliebereveerrr <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kolejny rozdział? Informuj mnie dalej @Styllesowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ... tak się zastanawiam czy nie umiem tego lepiej skomentować w końcu zajebiaszcze to jest następnym razem się bardziej wykażę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne *_____________* zresztą jak zawsze ♥
    Poproszę Nexta!! :D
    @_Lets_go_Crazy_

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny awjgmtjumjgmkpnjudjdujpn kocham < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nhsjsgdjsishshsjahsgkadnfgjjo *.* już się wkręciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste czekam na nn <33

    OdpowiedzUsuń
  12. omg zły Bieber, lubię to XD Czekam na kolejny :D ~ @SharpSeex

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny. wspaniały, czekam na następny < 3 love @LadyMalikkk

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAJEBISTE ! Czekam na kolejny < 3 @Jola_Offical

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja jedna z ukochanych historii *-* tak btw. Justin nie wie, że jego ojciec zabił matkę Megan? <3

    Buziaki
    @lokittyme

    OdpowiedzUsuń
  16. ojojojojojojojo zaczynają się kłopoty :D Megan wiej do meksyku ! :D
    @nMilenkaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny !! Już nie mogę się doczekać następnego :)xx @hold_it_on

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ładnie haha pozdrowienia dla Megan :D świetny rozdział kicia

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozkręca się ;) dajesz, dajesz nn <3

    @luvmynika

    + www.life-is-life-try-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. omnomnom ! Wyczuwam kłopoty ❤
    @ilyJustin_xx

    OdpowiedzUsuń
  21. O MÓJ BOŻE *_* ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  22. JKSDFHKU ŚWIETNE TO JEST ❤ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO ❤
    JESTEM @bieber_stach na tt możesz mnie informować ? ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham to. Możesz mnie informować na tt moje konto to @EachDayIsDrive

    OdpowiedzUsuń
  24. Hfowvydnsisvtsb uwielbiam to, genialnie piszesz *-* Czekam na kolejny ~ @Muuertoo

    OdpowiedzUsuń
  25. jifhgdjdfjhbjdnjhb kocham To! super:) @02IanJoseph

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest GENIALNE!!!! Zacznie sie dziać xD czekam na kolejny :) @veroni_official

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest super. Ciekawe czy Megan będzie z Bieberem

    OdpowiedzUsuń
  28. jprdl zajebiste kocham to! ♥ @_ihateanyone możesz mnie informować na tt ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne Pisz Dalej Kochana ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  30. dgsakfhsdkjgdsjKGJFDJAgjregkdfjdjirjkfjhkgfdj JEZUS MARIA! KOCHAM TO *-* Możesz informować mnie na TT? @undermirrors i zapraszam do siebie :)) http://oh-leave-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym pisać chociaż w połowie tak jak ty, bo piszesz cudownie!:)
    czekam na nexta:)
    @LouCarrots97

    OdpowiedzUsuń
  32. wevg\bsnkjxmkl Czekam nn.<33 @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  33. dghdjksrgkejrgyeusrhguierg już nie mogę doczekać się kolejnego roździału*__* genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. JEJUUUU *.* zajebisty! jrlsejgnksdhrj
    nie mogę się doczekać następnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. AAAAA<3 kocham strasznie<3 robi sie na prawde ciekawie <3 nie moge doczekac sie nastepnego :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. adgsdghsfgjhgsfgalj ♥__♥
    Kocham to ♥
    Jestem ciekawa co się stanie z Megan ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. AWWWWWWWWw... omomomomomom nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3333 Mmmmmmmmmmmm.. Justin kazał ją obserwować *___* @smilelovejustin

    OdpowiedzUsuń
  38. zajebiście piszesz.
    i to wcale nie jest kolejny Danger.
    kocham to. <333

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja to tak kochaaaaaaaaaam. <3 no hhyddbdhjsijebbejdkn to jest genialne i jedno z moich ulubionych. <3 pozdrawiam @justiin_biebr

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest trochę błędów ortograficznych, interpunkcyjnych (wybacz, że się czepiam, ale zboczenie zawodowe lingwisty ;p) i stylistycznych, ale merytorycznie POWALA!
    Czekam na ciąg dalszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o kurwa!!!!!!! nieźle się zapowiada! to coś jak Afterlight pomieszany z Dangerem, ale trochę inaczej ;P czekam xx @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny!<3 @_LOVE_YOU4EVER

    OdpowiedzUsuń
  43. chciałabym napisać coś więcej, ale nie wiem co. więc napisze, że podoba mi się no! uwielbiam jak Justin jest badboy'em ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. next next!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. no więc tak.... jest boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam na więcej ! :33 Genialne . x_Olu <33

    OdpowiedzUsuń
  47. To jest suuuper nie mogę się doczekać dalszego ciągu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne to jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe ale mogłabyś używac więcej opisów xd Ale to tylko moja mała uwaga xd

    Zapraszam na opowiadanie o Justinie - http://not-every-day-was-our-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Suuuuper czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O matko, świetny blog ; ) Cholernie interesujące to jest :) Powiadamiasz o nowych ? Trochę pomyłek stylistycznych ale ogólnie jest BARDZO dobrze :D
    Czekam szybko na kolejny ^^
    @/kostka22

    OdpowiedzUsuń
  52. No i sie zaczelo.... UZALEZNILAM SIE- cholera strasznie szybko!!! To wszystko dzieki tb- jestes najwspanialsza blogerka ever:*:* kocham sie shawty;) nie moge doczekac sie nowych rozdziałów. Blagam jak to tylko mozliwe informuj mnie o nowych blaaaaaagam;) @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja Cię :D
    To jest epickie!
    Takie fdslkfdjmfso ♥
    Chyba muszę częściej wpadać ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. OMG, TO JEST BOSKIE I TRZYMA W NAPIĘCIU, DAWAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne szybko dodaj nowy rozdział jbhfaflkśhdvgwyeukfj *.*

    OdpowiedzUsuń
  56. Japitole zajebiste i robi się coraz ciekawiej *.* dawna @ZgonBo1D teraz @Japitole_To1D proszę o info. <3

    OdpowiedzUsuń
  57. hferghergeiruhge to jest zajebiste *_* sorki za wyrażenie no ale nie moge inaczej :) super ;>

    OdpowiedzUsuń