niedziela, 12 maja 2013

Prolog

 Opowiadanie zawiera wulgaryzmy i słowa ,które powinniście omijać (wiem ,że i tak tego nie zrobicie).

Zabawne. Ludzie, których codziennie mijam myślą, że mają do czynienia z normalną nastolatką z normalnymi problemami. Nie wiedzą jak bardzo się mylą. Nie jestem dziewczyną za jaka jestem postrzegana. Jestem kimś gorszym. Jestem zwykłą szują.

Jeśli kogoś zadziwiłam tym spostrzeżeniem to nic dziwnego w końcu mieszkam z seryjnym mordercą, a właściwie to z całym gangiem znanym jako Nixon.
Zajmują się głównie rywalizacją. Z tego co jest mi wiadomo są najlepsi w swoim fachu. Jeszcze nikt ich nigdy nie pokonał. Każdy kto z nimi zadarł w końcu ginął. Nie było śladów więc i nie było dochodzenia. Po prostu zapadał się pod ziemię, ale ja znam prawdę i nie jest ona taka różowa. Oni naprawdę się na tym znają. Mój brat Max  jest ich przedstawicielem . Może i jest kryminalistą, a ja mieszkam z seryjnymi mordercami, ale wiem, że z nimi mi nic nie grozi. Gdyby, ktokolwiek z nich podniósł na mnie rękę mój brat natychmiast by go unicestwił jak wszystkie pozostałe ofiary.
Nie mam przyjaciół. Nie mogę ich mieć. Nikt nie zasługuję na to by być wplątany w te cholerne życie. Życie mordercy.
Jeszcze nigdy nikogo nie zabiłam. Chłopcy nie chętnie mieszają mnie w swoje interesy. Nie chcą by i mi groziło niebezpieczeństwo. W końcu w okolicy jest całe mnóstwo mniejszych gangów, które nie mogą się z nimi równać. Chłopcy oddzielnie by sobie z nimi poradzili, ale ja nie dlatego też trzymają mnie jak najdalej od interesów.
Czasem im się to nie udaje. Czasem sami mnie proszą o pomoc. Ale nigdy to nie ja mam być osobą, która ciągnie za spust, ciągle błagającej o oszczędzenie osoby. W tej robocie trzeba być silnym. Nie można ulegać innym. Słabość zaprowadzi cię na dno.
Za każdym razem kiedy wyruszają na "wojnę" czekam na nich z nadzieją, że wrócą. Nie powinnam się o nich martwić, wiem, że sobie poradzą...zawsze sobie radzą. Lecz gdy ich nie ma koło mnie czuję strach.
Wrogowie Max'a wiedzą, że ma siostrę- mnie .Wiedzą gdzie mieszkamy i najprawdopodobniej wiedzą kiedy jestem sama w domu . To, że jeszcze żyję świadczy o tym, że wszyscy boją się pomsty po mnie. Cały gang nie byłby usatysfakcjonowany łagodną śmiercią mojego mordercy. Ginąłby w katuszach.
Mój brat, a ja razem z nim siedzimy w tym bagnie już od 4 lat. Życie bez tego było by nudne.
I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od zamknięcia ojca w więzieniu po tym jak chciał pomścić moją zmarłą mamę. Nie zginęła śmiercią naturalną. Została zamordowana na oczach mojego ojca przez jego największego wroga. Niejakiego Tom'a Biebera.
Morderca nie miał skrupułów .


Biegłem po magazynie szukając Mady. Nigdzie nie mogłem jej znaleźć. Otwierałem kolejno każde pomieszczenie by dostrzec swoją żoną. Nie wiedziałem co się dzieje . Lecz czułem ,że grozi jej niebezpieczeństwo. Nagle usłyszałem wołanie o pomoc. Znałem ten głos .Ten sam z którego zawsze słyszałem "Kocham Cię. Przy tobie czuję się bezpieczna ". Nie była.
Biegłem kierując się coraz głośniejszym wołaniem. To tu. Znalazłem ją. Stała przy ścianie magazynu. Trzęsła się ze strachu. Na przeciwko niej stał on. Mój największy wróg. W dłoni miał wycelowaną broń.
-Myślałem, że zajmie ci to trochę mniej czasu Ben.-parsknął śmiechem.
-Pieprz się Tom. 
-Najwidoczniej nie zależy ci tak bardzo na twojej suce. Pożegnaj się z nią. 
Chwilę później pociągnął za spust. Po magazynie rozbrzmiał  huk wystrzelonego pocisku.
Trafił. Mady upadła na ziemię, a wokół niej coraz bardziej poszerzała się kałuża krwi. Byłem w szoku .
Tak bardzo, że nie zauważyłem kiedy ten skurwysyn uciekł. Sam pobiegłem do ukochanej. Chwyciłem ją za rękę którą pocałowałem i mocno przycisnąłem do serca.
-Nie opuszczaj nie! Proszę! Kocham Cię! To wszystko moja wina przepraszam, że cię nie obroniłem!
-Kocham Cię. Opiekuj się dziećmi. Do zobaczenia w lepszym świecie skarbie.-zamknęła oczy. Ogarnął mnie ból .
-Nie umieraj.-wyszeptałem i pocałowałem ją w policzek. Nie kontrolowałem tego. Łzy zaczęły spływać mi  po policzku.
-Stój! Ręce do góry! -usłyszałem odgłosy zza moich pleców. To była policja .

Oskarżyli mojego ojca o zabójstwo matki. Policja w naszym kraju jest beznadziejna. Mój tata jest niewinny, ale nic nie miał na swoją obronę. Tak opowiadał mi mój brat, który mógł odwiedzać go w wiezieniu. Ja nie mogłam. Max mi tego zakazał. Ale dlaczego? W końcu ojciec był niewinny!
Tak straciłam oboje rodziców. Został mi tylko brat, który wychowywał mnie od małego . 
"Jaki ojciec taki syn " to przysłowie doskonale opisuje zawód ich obojga.
Patologiczna rodzina.

---------------------------------------
@AskTheSmile
czytam=komentuje

102 komentarze:

  1. fany < 3 Mam nadzieję że wbijesz na http://happy-5-4ever.blogspot.com i skomentujesz, nawet jakieś 2 byle jakie słowa bo to dla niej bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny <3 Napewno będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super. Na prawde. Bede czytala. Juz nie moge sie doczekac kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ♥♥ Informuj na TT @Beeeeeliebeeer

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże. Aż poczułam dreszcze jak to czytałam. :)
    Już zdążyłam sobie pomyślec co to bedzie za parę rozdziałów. Jak główna bohaterka pozna Justina i najpierw pewnie się będa nienawidzić a potem (dobra, nic nie mówię, bo se zniszczę opowiadanie!).
    Jedyne czego się czepie (tak, zła ja, będe się czepiać) to interpunkcja.
    Np. napisałaś "Ludzie , których..." czyli był wyraz+spacja+przecinek+spacja+wyraz
    a powinno być wyraz+przecinek+spacja+wyraz :)
    taki schemat. Jest to dość ważne, bo wtedy lepiej się czyta. :)
    Ok, to tyle jeżeli chodzi i minusy. :)
    Życzę weny. Będę stałą czytelniczką i liczę na rewanż. :)
    http://forever-aye-lost-amaryllis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zaczyna. Mam tylko nadzieję, że masz jakieś oryginalne pomysły na opowiadanie. :)
    Mam prośbę, nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi, bo naprawdę źle się to czyta. + chłopcy, nie chłopacy. :D
    @NathalieYoSwag

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, mam nadzieję że posiadasz jakiś oryginalny pomysł :-)
    @virginiarauhl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zaczyna.
    Czekam na dalsze części. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuuu. zapowiada się zajebiście *-* czekam na 1 rozdział ;3
    @keepcalmxoxoxo - informuje mnie o rozdziałach ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się bardzo ciekawie :)
    czekam na kolejny rozdział
    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się zapowiada. Czekam na 1 rozdział. Dodawaj szybko
    Informuj mnie o kolejnych rozdziałach - @yoursshawty
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ! zapowiada się genialnie :D @SexyHoranN

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się zajebiście :) Mam nadzieję, że szybko dodasz następny rozdział, bo jestem ciekawa co dalej. Kocham takie opowiadania. ♥
    Zapraszam do mnie-----> http://lovehatefriendshipfame.blogspot.com/ Liczę na komentarz :P

    @ania95_official

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne :3 Juz sie zakochalam w Twoim blogu! :)) Hmm, to juz drugi raz! Mam nadzieje, ze dalej bedziesz pisac tego bloga z opowiadaniem o One Direction! Bardzo polubilam tamta historie! :) Zreszta tak jak i ta :)
    Prolog jest bardzo ciekawy! Dodawaj szybko pierwszy rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam sie podpisac... Hahah, cala ja.
      Jak cos to mnie informuj :) Moj TT:
      -@andzelikaab

      Usuń
  15. O Jezu pokochałam to od razu. Nie wiem czemu ale uwielbiam opowiadania gdzie główni bohaterzy należą do gangów itd. Na początku myślałam że to Justin w nim będzie no ale jeszcze nic nie wiadomo więc już nic nie mówię.xd kocham to, mam nadzieję że rozdział pojawi się szybko. <3 pozdrawiam @justiin_biebr i zapraszam do mnie http://anything-is-p0ssible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę *___*
    Cudo!!
    Kiedy pojawi się 1 rozdział??
    Napisz mi, pliss ♥♥
    @_Lets_go_crazy_

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie się zapowiada !
    na pewno będę czytała :))
    @swagland_dude

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada się ciekawie. czekam na następny rozdział :).
    @YourSmileeee

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudoo ;3 informuj mnie jak będą kolejne rozdziały. /@kidrauhl_scream

    OdpowiedzUsuń
  20. No zapowiada sie fajnie, ale moim zdaniem troche za bardzo kojarzy się to z dangerem. Ale pracuj, bo dobra jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na następny, możesz mnie powiadamiać na tt? ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne bardzo mi się podoba:) . Czekam na 1 rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego typu opowiadania ! Boskie jest *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. To opowiadanie zapowiada się znakomicie! Sam prolog jest już asdfghjkjhgsdfgh! Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? --> @swag_on_ju

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! czekam na nowe rozdziały :D Zapowiada się świetnie i pamiętaj że Cię Kocham, Twoja @SmileforMeeeee

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie sie zapowiada. Czekam na następne rozdziały. @czipismile

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne. :)) Czekam na pierwszy rozdział. :) @MartynaKukula69

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie piszesz, ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie się zapowiada :P i już nie mogę się doczekać na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super początek . Strasznie mnie wciągnął . Nareszcie jakieś opowiadanie z charakterem . Od dziś czekam na więcej xx @luvmyass_

    OdpowiedzUsuń
  31. super czekan na dalsze rozdziały ciekawie sie zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To jest świetne! *o*
    Powiadamiaj mnie o rozdziałach, jak tylko będziesz mogła ♥

    @OnlyAngelOfDark

    OdpowiedzUsuń
  33. Fabuła bardzo mi się podoba, naprawdę w ciągająca. No i mam słabość do opowiadań o tematyce kryminalnej. Jedyne co mi przeszkadzało w czytaniu - interpunkcja. Przed znakami nie dajemy spacji. :) Ale tak wszystko jest idealnie i czekam na kolejny rozdział. @AwwhDelevingne
    Przy okazji, jakbyś miała chwilkę czasu, zapraszam do siebie : http://x-all-the-right-moves.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawie się zapowiada :) Czekam na pierwszy rozdział ;) Mogłabyś mnie powiadamiać o nowych rozdziałach ? Proszę.Mój tt : @stylesowaxd

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajebiste...Czekam na Rozdział Pierwszy :3 Jak coś Powiadamiaj mnie @Bieberooova :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Super początek. Sam prolog jest już taki djbhkfsjdh! Fabuła jest wciągająca, czekam już na pierwszy rozdział. Love @ruuddda < 3

    OdpowiedzUsuń
  37. coś wspaniałego i widzę od razu tyle czytelników! nie mogę się doczekać co będzie dalej, informuj mnie @MalikDrug

    + zapraszam do siebie, też piszę o Justinie [cheat-past.blogspot.com] a nóż się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny prolog. Już sie nie mogę doczekać następnych rozdziałów... <33

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały prolog! Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mogę doczekać się 1 rozdziału !<3
    lucky_swag01

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  42. nice, trochę mi przeszkadzały te odstępy między kropkami, bo gubiłam się, gdzie które zdanie się kończy, ale ogólnie fajnie. podoba mi się, że tak długo wprowadzałaś taki mroczny.. hmm ponury nastrój, potrzebowałam się wyciszyć, żeby się wczuć no wiesz :)
    ogółem lajk no i zajrzę tu jeszcze :)

    szmaragdowytalizman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się czekam na nn @SprongLoveee

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham to, mam nadzieję że rozdział pojawi się szybko.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. super. Kocham to i czekam na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  46. swietnie <3 super sie zapowiada ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawie się zapowiada./@Moonikson

    OdpowiedzUsuń
  48. już się nie mogę doczekać 1 rozdziału*____*

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny czekam na nn:) /@ILiveMyLife_xX

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapowiada się fajnie, więc czekam na 1rozdział :) chciałabym być informowana o nowych rozdziałach jeśli można :) @/justin_Nikaa005

    OdpowiedzUsuń
  51. Zajebiste.. na pewno bd czytać dalej. Ma sens, ale dostaje kurwicy jak widzę spację przed znakiem interpunkcyjnym.. Tu to mi aż tak za bardzo nie przeszkadza xd +jak możesz to informuj mnie o nowych rozdziałach ;) @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  52. omfg.
    to jest cudowne♥
    chociaż.... to dopiero prolog i za dużo nie mówi o tym co się później wydarzy..
    ale kocham takie opowiadania al'a danger *o*
    na pewno będę czytać, więc informuj mnie na tt jak coś.
    nie wiem co by tu jeszcze napisać..
    także ten, łejtam na nexta
    kocham i pozdrawiam,
    @luvmylarreh

    OdpowiedzUsuń
  53. nie mogę doczekać się 1 rozdziału fjgewytbcf5bu *-* @DameGomez

    OdpowiedzUsuń
  54. zajebiste ! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapowiada się świetnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Oooo już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału *.* proszę o info. o nowych rozdziałach @ZgonBo1D

    OdpowiedzUsuń
  57. zapowiada się bardzooo interesujące :) @SwagBaby69_

    OdpowiedzUsuń
  58. zapowiada się ciekawie :D <3 bedziesz mnie informować na tt : ) @Alaa1DPoland

    OdpowiedzUsuń
  59. Podba mi sie bardzo, bardzo. Mam nadzieje ze to nie bedzie kopia Darka, Afterlight czy Dangera. Czekam na rozdzial 1 :D @dreamjariana

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku,jejku,jejkuu! zakochałam się i czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój. c; tak wiem ile osób to napisało i wgl.. ale moze zechcesz mnie informować? XD @Beliebereveerrr

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się, choć przypomina mi inne opowiadanie. Nie ma co, super piszesz :D Zapraszam do siebie opowiadanie-by-swarley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Julia_Styles15 maja 2013 13:11

    JAK JUZ PROLOG JEST TAKI HJDEWKSJFJ <3 TO CO BEDZIE Z NASTEPNYMI ROZDZIALAMI :D CZEKAM Z NIECIERPLIWOSCIA <33

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawie się zapowiada :D @greenmonkeeey

    OdpowiedzUsuń
  64. zapowiada się świetnie <33 hdjdsggfd boskieee

    OdpowiedzUsuń
  65. super *_____________* ~@MemberBfamily

    OdpowiedzUsuń
  66. parę spraw:
    1. Przed znakiem interpunkcyjnym nie daje się spacji, lecz po.
    2. Chłopcy, nie chłopacy.
    3. Staraj się bardziej rozbudowywać zdania :)

    Małe poprawki i na pewno będzie lepiej. Jeszcze tu zajrzę, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię kryminały. Mam nadzieję, że będzie się tu kroić jakiś gorący romans oraz że to opowiadanie nie będzie łudzące podobne do innych tego typu. Czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. zapowiada się ciekawie, gratuluję :) @diamondseconds

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja już chcę nowy , świetny rozdział ! Dodawaj szybko !!! I mnie proszę informuj : @OriginalAlias_

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapowiada się ciekawie ;3 @DianaKutelska

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny :) od razu rabieram sie za nastepna czesc

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny , czekam na dalsze części :*

    OdpowiedzUsuń
  73. zapowiada sie zajbisćie : )

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnie zaczęłaś! Ciekawość pcha mnie w kierunku przeczytania kolejnych części. x

    OdpowiedzUsuń
  75. cudo! zakochałam się♥
    @LouCarrots97

    OdpowiedzUsuń
  76. całkiem fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Genialny pomysł. Genialny styl pisarski. Genialni bohaterowie. Mogę się uczepić tylko interpunkcji, ale sama miałam i mam z tym poważne problemy, więc cię rozumiem.
    Ogólnie bardzo wielkie emocje wywołał we mnie ten prolog i jestem ciekawa, co będzie dalej. :3
    @yes_its_just_me

    OdpowiedzUsuń
  78. gjnhdfkghdkshjkdghskjhg Super*____*
    zapowiada się genialnie♥

    OdpowiedzUsuń
  79. ciekawie się zapowiada ;3 @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  80. Prolog 10/10 ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. bqkjcbjcbec *___*
    Lece czytać dalej. <3
    Dziękuję,że wysłałaś mi tego linka. :D
    + To nie jest moje konto google,więc nie dziw się jak będę pisać raz z tego raz z tego. :)
    Pozdrawiam xoxo
    Caroo

    OdpowiedzUsuń
  82. Uuuu fajnie się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  83. powiem Ci że prolog mega i daje powód do dalszego czytaniaa ; DD

    OdpowiedzUsuń
  84. asdghsdfahdfhasfdh *.* czyatam kolejne ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://enough-to-only-overcome-the-obstacles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. *_* ŚWIETNE MATKO <3 KOCHAM TO :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ciekawy początek ! ;D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zajebisty początek! zabieram się do czytania dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. WOW!! super mi się podoba, ja czytam dalejj!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Omg. Niesamowicie sie zapowiada! Chyba uwierzylam w milosc od pierwszego wejrzenia- pardon wczytania:* Czuję ze spedze wiele godzin na twoim blogu- zycze weny skarbie. czytam dakej:***
    @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  90. Czekam na kolejny rozdział;) Opowiadanie jest super..xD Jak możesz to informuj o nowym roździale @Morelcia2011

    OdpowiedzUsuń
  91. GENIALNE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. JESTEŚ MOIM GURU!

    OdpowiedzUsuń