niedziela, 28 lipca 2013

11. Bieber?

Przeczytaj informacje pod rozdziałem proszę xx.
-----
Megan's Pov

Biegłam jak najszybciej starając się przy tym jak najmniej zmoknąć tym bardziej, że było zimno. Ostatnie o czym marzyłam to zachorować.

W końcu oboje dobiegliśmy do miejsca, w którym kończyła się polna droga, a zaczynała jezdnia.
Chłopak pobiegł do miejsca gdzie wcześniej zaparkował samochód.
-Wsiadasz?-krzyknął na tyle głośno żebym usłyszała.
-Zapomniałeś, że nie wsiadam do obcych?-drażniłam się z nim.
-Wiesz, że jesteś popierdolona?
-Chciałeś pocałować popierdoloną osobę więc automatycznie też się nią stałeś.-powiedziałam sama do siebie na co on się zaśmiał. 
Jednak usłyszał. Może to i dobrze.
-No chodź! Zachorujesz jak dłużej będziesz stała na deszczu.-próbował mnie przekonać.
-Z tobą w jednym samochodzie? A wiadomo co mi zrobisz?-uśmiechnęłam się zadowolona z tego co właśnie powiedziałam.
Myślałam, że dał za wygraną jednak bardzo się pomyliłam. Zaczął niebezpiecznie szybko iść w moją stronę.
Zanim się obejrzałam przerzucił mnie sobie przez ramię i zaczął podążać w stronę samochodu.
-Postaw mnie na ziemie!-krzyczałam jednocześnie waląc go w plecy. Na co on reagował śmiechem.
Otworzył drzwi i posadził mnie na miejscu pasażera. Nie miałam zamiaru uciekać. Zamknął za mną drzwi i okrążył samochód by móc znaleźć się na swoim miejscu.
-I co?-popatrzył się na mnie jednocześnie posyłając szczery uśmiech.
-Jak to co?
-Nie jest tak źle, nie sądzisz?-przewróciłam oczami co musiał uznać za odpowiedź, gdyż już o nic nie pytał.
Odpalił samochód i ruszyliśmy w stronę mojego domu.
 ~***~
-Poczekaj, zatrzymaj się!-krzyknęłam gdy byliśmy niedaleko od mojego miejsca zamieszkania.
-Dlaczego?-popatrzył się na mnie jak na wariatkę.
-Mój brat...Po prostu nie chce żeby Cię ze mną zobaczył.
-Racja.-powiedział bardziej do siebie niż do mnie.
Otworzyłam drzwi będąc gotowa na wyjście z samochodu.
-Gdzie idziesz?
-Yyy do domu?-odpowiedziałam jakby to była najbardziej oczywista rzecz na świecie.
-Nigdzie Cię nie wypuszczę w taki deszcz. Poczekamy, aż przestanie padać.
-Dobrze.-zgodziłam się tylko dlatego bo nie miałam ochoty na rozmowę z Max'em.

Zanosiło się na to, że deszcz nie przestanie padać przez najbliższą godzinę.
Jedyny plus był taki, że nie muszę słuchać morałów brata.

-Megan?
-Tak?
-Powiedz mi dlaczego mówisz do mnie po nazwisku.
-Ale to jest głupie. Nie chce żebyś o tym wiedział.
-Obiecuję, że się nie obrażę.-uśmiechnął się.
-Dziecko z Ciebie. Nie odpuścisz prawda?
-Nie.-powiedział poważnie.
-Ale ostrzegam, że to może Cię urazić.
-O mnie się nie martw.
-Więc kiedyś jeden facet o nazwisku Bieber zrobił coś złego, coś co na zawsze odmieniło moje życie i całej mojej rodziny...na gorsze.
-Ale co ja mam z tym...
-Nie przerywaj. Już mówię. A więc mój brat nie pozwala mi się zadawać z chłopakami...jak każdy starszy brat.-dodałam żeby nie wzbudzić podejrzeń.-Nie mam za dużo znajomych czy przyjaciół dlatego też żaden chłopak mnie nigdzie nie zaprasza. Kiedy zacząłeś ze mną rozmawiać...to nie była dla mnie normalna sytuacja. Dlatego też postanowiłam, że będę Cię nazywać po nazwisku wtedy będę sobie przypominać o tamtym facecie co zab...-kurwa Megan co ty robisz. Musisz to odkręcić.-zrobił mi tyle krzywdy i nigdy Cię nie polubię. Co będzie dobrym wyjściem. Nie wiem, czy to jest dla Ciebie zrozumiałe?
-Tak....więc do tej pory jak będziesz nazywać mnie po nazwisku nie będziesz mnie lubić tak?
-Dokładnie.
-Czyli...-zaśmiał się.-Jak powiesz do mnie po imieniu to znaczy, że jednak mnie lubisz lub coś do mnie czujesz?
-Mniej więcej.
-Tak czy nie?
-Tak!-prawie krzyknęłam i jednocześnie wybuchnęłam śmiechem.

Siedzieliśmy tak jeszcze przez kilka minut kiedy nagle deszcz przestał padać.
-To ja już spadam. Dziękuję, że mnie tu podwiozłeś.-posłałam mu szczery uśmiech, który odwzajemnił.
-Nie ma za co. Do usług.
-Ale pomimo tego co się dzisiaj stało...-przerwałam.-I tak Cię nie na widzę dupku.-wypięłam mu język.
-Ja Ciebie też idiotko.-oboje się zaśmieliśmy po czym wysiadłam z samochodu i zaczęłam kierować się w stronę domu.
 ~~***~~

Max's Pov

Gdzie do jasnej cholery jest Megan? Wyszła kilka godzin temu. Nie ukrywam tego, że strasznie się o nią martwię.
Chciałbym jej o wszystkim powiedzieć, ale nie mogę. To wszystko by źle na nią wpłynęło. 
Ona ciągle myśli, że ojciec został zamknięty za niewinność jakbym powiedział jej o Justin'ie Bieber'ze- seryjnym mordercy, który chce nas zabić nie potrzebnie by się denerwowała.-zaśmiałem się sam do siebie.
Nie chce żeby się o nim dowiedziała.
Z rozmyśleń wyrwał mnie dźwięk otwieranych drzwi.
-Megan?-podbiegłem do niej.-Gdzie ty byłaś tyle czasu?
-Na spacerze.-odpowiedziała oschle.
Zrzuciła z siebie mokrą od deszczu bluzę po czym powiesiła ją na wieszaku.
-Ale padał deszcz. 
-To co z tego? 
-Stałaś na deszczu?
-Tylko na chwilę. Później weszłam pod budkę przystanku autobusowego.-Szybko zdjęła buty i zaczęła wchodzić po schodach.
-Przepraszam...-powiedziałem cicho na co ona się odwróciła.
-A za co?-popatrzyła się na mnie znacząco.
-Za to, że mówię Ci co masz robić i za to, że nie chce Ci powiedzieć co się stało tej nocy.-przewróciłem oczami.
-Dobrze. Wybaczam Ci. Więc powiesz mi co się stało?
-Co?! Nie!-krzyknąłem, a ona znów zaczęła wchodzić po schodach.-Ale tą Twoją Anne jakoś przecierpię.
Zanim się obejrzałem stała już mocno mnie przytulając.
-Dziękuję. Ja też przepraszam za to co powiedziałam. Wiesz, że nie chciałam i wcale tak nie myślę.
-Nie ma sprawy.-uśmiechnąłem się.-Więc jak będziesz chciała to możesz widywać się z Anne, ale najlepiej by było jak być informowała mnie o tym jak będziesz miała zamiar ją tu zaprosić. Nie chce żeby weszła do domu i zobaczyła nas z bronią w rękach. 
-Jasne. Kocham Cię Max.
-Ja też Cię kocham Megan.-z powrotem się do mnie przytuliła.
Odzyskałem siostrę.
--------------------------------------------------------
                                                                   @AskTheSmile
  czytam=komentuje
UWAGA!!
 A więc dziękuję Wam bardzo za 20k wyświetleń (więcej). Dziękuję za każdy komentarz z osobna. DZIĘKUJĘ I KOCHAM WAS <3
Mam nadzieję, że opowiadanie Wam się podoba bo ostatnio odczuwam, że tak nie jest...
A więc zobaczcie na liczbę komentarzy po pierwszymi 5 rozdziałami. Ta liczba nie jest mniejsza nić 50.
Teraz ledwo co dobijam 30 ;c
Mnie to na prawdę smuci. Dziwicie się, że dodaje coraz rzadziej rozdziały? Im więcej jest komentarzy tym szybciej piszę rozdział bo wiem, że dużo osób chce go przeczytać, a tak..dupa.
Zawsze jak nie mam weny czytam wasze komentarz i wiem, że muszę pisać dalej.
Informuję około 160 osób więc uważam, że przynajmniej 50 komentarzy pod rozdziałem powinno być.
Jeśli ja poświęcam te 30 min na informowanie Was+limit to wy poświęćcie te kilka sekund pisząc mi w komentarzu co myślicie o rozdziale co wam się podoba, czego chcecie więcej i jak chcecie żeby potoczyła się akcja.

PS.(do strony "Bohaterowie" dodałam Anne ;) Więc jak ciekawi Was kto to taki to zapraszam...i piszcie czy dobrze wybrałam)

+pytania? http://ask.fm/AskTheSmile
PROSZĘ WAS JESZCZE RAZ O OPINIE I KOCHAM WAS Xx.

51 komentarzy:

  1. kocham to. *.* i będę teraz dodawała za każdym razem komentarze, chociaż i tak to robię, chyba że nadrabiam. ;(
    do następnego i życzę weny i dużo komentarzy. ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. super, czekam nn.<33 @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle genialny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu,świetny rozdział zresztą jak wszystkie inne <333 uwielbiam cię :D <3

    @Beliebereveerrr

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że Justin coraz bardziej się do Megan zbliża xd uwielbiam to opowiadanie :D czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten blog. Cudowny rozdział. Też Cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski rozdział *__________*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział! ♥ czekam na nn;*

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział świetny <3 z resztą jak zawsze ;** @JesteNiallere :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zarąbisty rozdział <3 z niecierpliwością czekam na kolejny i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział, nie moge sie doczekać co będzie dalej.
    cZekam na nexta jestes wspaniała kocham sie ♥
    Pozdrawiam i życzę weny
    do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział :)
    Max + Anne? A nic, tylko tak głośno myśle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czytam cały czas , ale nie zawsze chce mi się komentowac .. Czeka na nastepny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam tak samo.. nie zawsze chce mi sie cos pisac bo niewiem poprostu co... a jak napisze zwykle ' super ' to mam wrazenie ze lepiej nie pisac nic a wiecej napisac pod innym rozdzialem ..czy cos... zawsze czytam nowe rozdzialy a komentuje jakos co drugi wiec...chyba nie jest tak zle :):)

      Usuń
  14. masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaam! Wreszcie rozdział! :D Strasznie się cieszę, myślałam, że już nie bd nowych tłumaczonych rozdziałów :) ale ucieszyłam się kiedy zobaczyłam, że pojawił się nowy rozdział

    Jestem ciekawa czy Max kiedykolwiek jest powie o JB, etc. :D

    Kurcze, głupio mi tutaj tak teraz pisać, ale kurcze muszę poznać opinię! :D weszłabyś na moje tłumaczenie http://tlumaczenie-mrstyles.blogspot.com dopiero co zaczęłam i boje się, że komuś nie przypadłoby do gustu moje byle jakie tłumaczenie. Nie wiem czy takowe jest, ale potrzebuję czyjejś opinii, mogłabyś? Byłabym szczęśliwa, że ktoś taki jak ty mógłby coś powiedzieć o tym tłumaczeniu. Bo wiesz, nie jestem w tym doświadczona.

    + jaby ci się spodobało, to poleciłabyś go tutaj, na swoim blogu? :)) X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że to nie jest tłumaczenie? Ja sama piszę Revenge ;) x

      Usuń
  16. Kocham Cię<3

    OdpowiedzUsuń
  17. może nie ma tyle komentarzy bo była dłuższa przerwa ? nwm opowiadanie mi się podoba ale będą jaja jak Max się dowie co Meg robi z Jusem XD @smilelovejustin

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam to opowiadanie. Nie wiem co jeszcze napisać więc świetne xd i tyle
    KC też xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Faajnee..! Zajebistee..nw co jeszcze!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozdział.
    Podoba mi się twoja historia.
    Życzę dobrej weny. <3
    Moje opowiadanie: She-loves-this-boy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo licho u mnie z netem bo jestem na wakacjach na jakims zadupiu ale dla przeczytania twojego bloga draluje 5 km do miasta. Kocham go i cb tez- tyle ze cb mooooocniej:******** Jestes boska!

    WITAJCIE!!!!! Sluchajcie wiem ze przynudze ale komentarz ktory piszecie to WYRAZ SZACUNKU DLA AUTORKI!!! Docencie tego aniolka:*

    Pozdrawiam @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  22. Historia zaczyna powoi się rozkręcać cały czas o niej myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Matkoooooo ja chce jeszcze*______*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział. Kocham Twoje opowiadanie. Na prawdę mnie ciekawi co będzie dalej. Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. twoje opowiadanie jest świetne! wpadłam na nie przypadkiem za pośrednictwem tt i bardzo się z tego cieszę :) Jak przeczytałam je całe jednego wieczoru to pomyślałam "Boże co ja będę teraz robić?" więc proszę napisz jak najszybciej nowy rozdział! Ja także życzę Ci weny xx

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty!!!!! Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty. Mam nadzieję że informowani zaczną komentować bo to naprawdę nic trudnego a na pewno sprawia przyjemność autorce. ja sama staram się komentować kiedy tylko mogę i pod każdym rozdziałem.
    Proszę was o to byście komentowali bo autorka tego przecudownego bloga zasługuje na to a my możemy jej się odwdzięczyć za napisanie tak cudownych rozdziałów przynajmniej drobnym komentarzem. :)
    Pozdrawiam.
    Już nie do końca anonimowo.
    Czytelniczka Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  29. mam pewien problem.. uzależniłam się od twojego bloga skarbie! Ale pasuje mi ten problem! :D ♥

    Serdeczne pozdrowienia przesyłam i życzę weny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjemnie i szybko się czyta. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcemy więcej.. ;D Nie mogę się doczekać nn ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na następny, gdzie te rozdziały co piątek ? Blog jest wspaniały, ale zaniedbujesz go jak inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziwisz się? Mam wakacje. Zasługuję na odpoczynek po 10 miesiącach szkoły.
      Rozdział jest w trakcie pisania powinien być jutro lub pojutrze.
      Kocham Was laski, ale wiedzcie, że też mam wakacje <3

      Usuń
  33. Bardzooo Bardzooo fajny rozdzial na serio superr! !

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajebisty. Codziennie sprawdzam wieczorem czy jest nowy rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Akcja się rozkręciła naprawdę pięknie. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe co będzie kiedy Max dowie się z kim zadaje się jego siostra... hmm.. coś mi się wydaje że nie bezie zadowolony :D

    Piękne opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uhuhuhu.. ;>
    Zapraszam na http://i-will-never-forget-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jupi!!! Wreszcie znalazłam ten blog! Czytam go i w ogóle ubóstwiam ale miałam formatowany komp i wszystkie zakładki mi się pousuwały. Wreszcie go odnalazłam. Już się bałam że nie odnajdę go ponownie.
    ozdrawiam i życzę weny kochana

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow. Przeczytalam wszystko za jednym zamachem i muszę przyznać zeopowiadanie jest zajebiste *-* Dodam blogach obserwowanych (zazwyczaj tak robię gdy coś czytam) jak tylko ogarnę komputer. :xx
    Dziekuje za to ze to piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  40. http://i-will-never-forget-fanfiction.blogspot.com/ zapraszam
    A co do bloga.. ŚWIETNY.... *___*

    OdpowiedzUsuń
  41. postanowiłam nominować cię do Liebster Award, gratuluję <3 http://marzeniasiespelniaja-room94.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń